dunno I

Hallo peeps. Hari ni kan hari jumaat TGIF jadi aku happy lah sebab esok cuti sekolah yayy sbb tu lah aku blogging after five days of struggling buat latihan saja ngehehe. Sebab excited kan sekarang ni pun aku masih pakai baju sekolah terus duduk depan laptop sambil makan aiskrim, penat aku naik bas lepas tu jalan kaki dari depan pagar. Kau nampak kan betapa excited nya aku balik dari sekolah terus blogging.  Memang aku rancang mau post an update hari jumaat ni sebab kerinduan bah mau post itu ini walaupun there's nothing i want to cerita.

ok, tomorrow is my birthday yiyy✨🙆 15/10  tapi dalam fikiran aku tiada apa pun yang best pasal birthday tahun ni sebab faktor umur kali hahaha berasa tua sangat kan padahal masih teenager. 

LOL bukan main excited lagi konon mau blogging tadi tapi ini seja yang aku dapat fikir mau type hahaha nvm lah see you when i see you (kena panggil suda ibu suruh makan byee) xoxo

No comments:

Post a Comment